Dostępna dokumentacja i inspekcje KAF / teczka tablicowa.
Tramwaj, który został przerobiony na samochód rajdowy, samochód został całkowicie rozebrany przez (Jan Nijhof Goor Reconsales) i odbudowany. Od klatek bezpieczeństwa, rur, przebudowy silnika, mechanizmów różnicowych, wałów napędowych itp.
• 6 kompletów nowych felg 18 cali z oponami
• Moduły świetlne LED Carbon
• Podnóżki z włókna węglowego
• Lusterka kubkowe
• Krzesła
• Zestaw słuchawkowy
• Zapobieganie pożarom
• Nowa klatka bezpieczeństwa
Po przejechaniu zabrałem samochód do Opligger Motorsport w celu jego przebudowy z dodatkowymi życzeniami. Następnie samochód przejechał maksymalnie 50 km na torze testowym w Niederrhein.
Zleciłem tego Coswortha przygotowanego przez Opligger Motorsport we Włoszech na życzenie kuloodpornego Coswortha. Opligger to specjalista w Europie, gdzie przygotowany jest najwyższy segment. W celach informacyjnych można się z nim skontaktować, aby uzyskać głębszy poziom specyfikacji Cosswortha.
Krótkie podsumowanie tego, co się wydarzyło i konta dostępne do wglądu.
• ECU i wiązki przewodów (napęd) Programowalne działają teraz z mocą 290 KM i mogą więcej.
• Aluminiowe piasty kół
• Aluminiowe ramiona nośne
* Nowa regeneracja silnika
• Długie szpilki bloku silnika (ze względu na pękniętą głowicę cylindrów)
• Skrzynia sekwencyjna (Nowość)
• Krótki drążek kierowniczy
• Specjalne mechanizmy różnicowe
• Kompletny wahacz z zawieszeniem typu Coilover (stałe nogi)
• Remont turbosprężarki
* Piasty kół aluminiowe
* Wahacze aluminiowe
* Nowe amortyzatory
* Nowe duże hamulce
• Łącznik Stabi Alu
• Wałki rozrządu
• Kontrola uruchamiania
• System ALS
• System wydechowy
• Wały napędowe
* System przeciwpożarowy
* Przewody paliwowe
Zainwestowałem łącznie w samochód +/- 130 tys.
Samochód jest gotowy do wyścigu!
Poważnie zainteresowanym możliwość obejrzenia auta po wcześniejszym umówieniu. Kontrole dozwolone.