Renault M5MT, 4-cylindrowy, prosty, 4-suwowy, silnik benzynowy
1618 cm3
242 KM przy 4000-5000 obr./min
480 Nm przy 3200 obr./min
DOHC, 4 zawory na cylinder – łącznie 16 zaworów
wtrysk bezpośredni
Elektroniczny system zarządzania Cosworth
chłodzony wodą, pojemność wodna 12 litrów
Sadev ST 82-17, 6-biegowa + sekwencyjna skrzynia biegów R, ręczna zmiana biegów z elektryczną blokadą tylnego biegu
Mechanizm różnicowy typu ZF z systemem szybkiego zwalniania
Do samochodu dodaję komplet żwir + asfalt (zawieszenie) oraz części zamienne
Niektóre z ważnych części wymienionych poniżej:
– Dodatkowe światła
– 16 żwirowni
– 23 felgi asfaltowe
– zapasowa używana skrzynia biegów
– 4 zapasowe używane przednie tarcze hamulcowe
– 2 zapasowe nowe tylne tarcze hamulcowe
– 26 sprężyn zawieszenia o różnych przełożeniach i rozmiarach