Opel Kadett

Główne informacje

Opel
Kadett
Samochody GT
1991
E

Opis

W bardzo dobrym stanie elektryczny samochód wyścigowy Opel Kadett z tablicą rejestracyjną. Z możliwym do zweryfikowania przebiegiem 105 000. Nadwozie jest nierdzewne, technicznie w super stanie. Wiele modyfikacji wkładki przełącznika.

Samochód przeszedł wiele zmian w silniku, skrzyni biegów, podwoziu, wnętrzu itp. (Patrz poniżej)

Dostępne są wszystkie faktury za konwersję.

Marka: Opel

Typ: Kadett-E 5-drzwiowy

Rok budowy: 1991

Silnik: 1,6i 8v (C16NZ) 116,4 / 164Nm mierzone na stole rolkowym

Skrzynia biegów: 5-biegowa Opel F13WR z mechanizmem różnicowym o ograniczonym poślizgu Quaife ATB

Ciało:

W pełni rozwiązano w 2012 r., Wszystkie uszkodzone obszary wymieniono lub naprawiono. Szyby tylne L + R odnowione wewnątrz i na zewnątrz, odnowiony próg lewy, próg prawy częściowo odnowiony, rynna prawa odnowiona. Zdjęcia dostępne do naprawy. Tylny spojler Kadett-E GSi.

Wnętrze / bezpieczeństwo:

Kosz na części rolkowy wykonany z rury bezszwowej, profesjonalnie zmontowany i spawany. Siedzisko Sparco F200 z regulowaną ramą siedziska Sandler. 4-punktowy pas QSP (2x). Usunięto wszystkie zbędne i niepotrzebne części wewnętrzne.

Silnik:

C16NZ

Wałek rozrządu Cat-Cams 276 stopni

Zmodyfikowany wlot z zaworem gazowym / wtryskiwaczem / rurą dolotową Opla C18NZ

Regenerowana głowica cylindra (w tym popychacze / ślizgi hydrodynamiczne) o zwiększonej kompresji

Komputer silnikowy z całkowicie zapisywalną pamięcią EPROM

Dystrybutor spaghetti Lexmaul 4-2-1

Wydech grupy A Simonsa, usunięty katalizator

Lekkie koło pasowe wału korbowego i koło pasowe generatora

Przenoszenie:

Vauxhall F13 z szerokim przełożeniem, 5-biegowa z mechanizmem różnicowym Quaife ATB o ograniczonym poślizgu. Sprzęgło wymienione w 2014 roku i nadal jak nowe.

Zawieszenie:

Wszystko o gumach Sandler Powerflex

Wymień sworzeń królewski

Wymień łożyska amortyzatora

Wymiana łożysk tylnego koła

Wymień łożysko przedniego koła

Stabilizatory przód + tył w Kadett Gsi 8v

Przednie sprężyny z regulacją wysokości, wykonane na zamówienie przez KW Suspension

Dopasowane tylne amortyzatory KW i wykonane na zamówienie tylne sprężyny.

Hamulce:

Tylny cylinder hamulcowy zastąpiony aluminiowym cylindrem 19 mm z nitowanymi klockami hamulcowymi. Do nowych zacisków hamulcowych Delco Moraine.

Koła / opony:

1x zestaw (rajdowych) ślizgów Kumho Ecsta K11 180 / 530R13

2x koło zapasowe (rajdowe) Slick

1x zestaw półpoślizgów (deszcz) Kumho V70A 175 / 60R13

Samochód znajduje się w Holandii.

Ringtool tracktool wyścigi samochodowe na torze wyścigowym